Returnare produse

Returnare produse
Drept de retur 14 zile
Daca in decurs de 14 zile, din orice motiv, doriti sa renuntati la cumpararea
produsului dumneavoastra, este suficient sa ni-l trimiteti si va vom restitui
banii in contul dvs. bancar in maxim 14 zile de la primirea coletului.
Serviciul de transport:
Cargus (24h-48h) livrare in orice localitate din Romania.
– Pentru colete cu greutatea fizica si volumetrica pana in 8 kg serviciul de
transport – 20 lei.
– Pentru colete cu greutatea fizica si volumetrica ce depasesc 8 kg serviciul
de transport se recalculeaza.
– Daca comanda nu depaseste suma de 50 lei ( transportul nu este inclus)
se va adauga o taxa de manipulare de 20 lei.
Pentru comenzile plasate telefonic cumparatorul isi da acordul cu privire la
termeni si conditiile de mai jos.
DREPTUL LA RETURNARE PERSOANE JURIDICE:
PFA-urile si persoanele juridice NU BENEFICIAZA de dreptul de retur în 14
zile Conform OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor
DREPTUL LA RETURNARE PERSOANE FIZICE:

Daca in decurs de 14 zile, din orice motiv, doriti sa renuntati la cumpararea
produsului dumneavoastra, este suficient sa ni-l trimiteti si va vom restitui
banii in contul dvs. bancar in maxim 14 zile de la primirea coletului.
Produsul trebuie returnat la adresa: Str. Cuiului, Nr. 38A, Bucuresti, Sector 2.
Produsul se trimite obligatoriu neutilizat ambalat foarte bine pentru a nu se
deteriora in timpul transportului. Nu se pot returna produse cu motor termic
care au fost utilizate si alimentate cu combustibil si ulei. Daca motivul
returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, sau
nerespectarea specificatiilor tehnice prezentate in pagina de produs.
Informarea privind renuntarea se face numai in scris la contact.ceasurimoderne@gmail.com.
Returnarea produselor primite in stare perfecta de utilizare se face contra
cost clientului – in cel mult 14 zile de la data ridicarii coletului si a informarii in
scris privind renuntarea la comanda. Suma se va rambursa in contul
persoanei fizice care a initiat comanda si a platiti contravaloarea produselor.
In email-ul de returnare la comanda se va trece obligatoriu contul bancar in
care se vor restituii banii si titularul contului.
Returul banilor se face numai in cont bancar.
In cazul acordarii de transport gratuit pentru comanda, catre client se va
inapoia suma achitata din care se scade costul transportului.
Nu se vor face retur in numerar prin intermediul curierului sau alte modalitati.
Se vor returna integral banii produsului, fara insa a se returna costul de
transport. Banii se vor returna doar in momentul ce produsul a fost livrat la sediul firmei
si a fost verificat privind distrugeri, deteriorari mecanice cum ar fi indoiri,
gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra in
componenta produselor.
Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice FRIZE ELECTRONICS SRL-D isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind
returnat la client prin suportarea costului de catre cumparator.
Daca produsul primit este lovit/deteriorat
In situatia in care la desfacerea pachetului a-ti observat ca produsul este
deteriorat sau nu este corespunzator utilizarii va rugam sa ne transmiti pe
adresa contact.ceasurimoderne@gmail.com poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore
departamentul relatii clienti va prelua mail-ul dvs. si vor analiza problema
in detaliu. Daca cumparatorul beneficiaza de optiunea „Deschidere la
livrare” si ulterior constata un defect vizual al produsului aceasta sesizare nu
se ia in considerare.
Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta
defecte de fabricatie, vor fi inlocuite cu un produs in stare de
functionare, cu conditia notificarii in scris catre FRIZE ELECTRONICS SRL-D in termen de 48 de ore de la primirea produsului defect.
Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va
inlocui cu un produs asemanator, fie se va returna contravaloarea
acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platit suma initiala
a produsului/produselor;
Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre FRIZE ELECTRONICS SRL-D
Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48
de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000
completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea
ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la
distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:
„Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la produs,
fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de
la primirea coletului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea
contractului.”
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este
imputabila FRIZE ELECTRONICS SRL-D colete deteriorate, produse gresit
facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa
fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna
cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara
deteriorari, fara defecte.
PROCEDURA DE RETURNARE
Este necesar sa ne comunicati printr-un mail la contact.ceasurimoderne@gmail.com ca doriti
returul produsului dvs. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu
cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite si o copie
a facturii. Toate acestea trebuie livrate impreuna cu produsul returnat. Dupa
ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, prin curier rapid
Cargus la adresa Str. Cuiului, Nr. 38A, Bucuresti, Sector 2. precizand pe
colet „Returnare produs”. Clientul este responsabil de impachetarea
produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul
in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi obligati sa refuzam
primirea produsului.